Co zaczęło się więc jako laboratorium czegoś większego, pozostało tylko laboratorium.1
W roku 2023 mija 30 lat odkąd Uniwersytet Warszawski pierwszy raz przyjął studentów i studentki na międzyobszarowe studia humanistyczne. Z tej okazji studenci i studentki dzisiejszego MISH-u opracowują jego dziedzictwo.
Artykuły i prace naukowe dotyczące teorii i praktyki MISH-u (lista w budowie):
- Komandosi edukacji. Rozmowa z prof. Jerzym Axerem (2000 r.) http://tech.ibi.uw.edu.pl/obta/axer/wywiady/wywiad_gazeta_2.html
- Wariacja na temat: MiSH a edukacja liberalna (2016 r.)
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/nsw/article/view/7535 - Między nami MISH-owcami (2002 r.)
https://gazeta.us.edu.pl/node/211591 - Zagrożony uniwersytecki sukces (2018 r.)
https://www.rp.pl/opinie-polityczno-spoleczne/art1564521-zagrozony-uniwersytecki-sukces - Chętni ponad limit (2000 r.)
https://classic.wyborcza.pl/archiwumGW/1143775/Chetni-ponad-limit
1Kontowski, D. (2016). Wariacja na Temat: MISH a edukacja Liberalna. Nauka i Szkolnictwo Wyższe, (1(47)), 87–120. https://doi.org/10.14746/nsw.2016.1.4